Monday, January 17, 2011

MyVEMMA

Myvemma adalah laman web yang diberikan kepada ahli Vemma yang berdaftar sebagai 'Paid Member' sahaja. Untuk masuk ke laman web ini anda perlu taip http://www.myvemma.com. Klik pada 'Member Login'. Masukkan username dan password anda. Di dalam laman web Myvemma ini, kita dapat melihat bonus-bonus yang diperolehi, ahli-ahli downline kita dan info-info terkini tentang akaun kita. Laman web Myvemma ini juga membolehkan kita menguruskan laman web kita seperti mengemaskini data-data peribadi, gambar dan lain-lain lagi.

Laman web replika Myvemma beserta username contohnya saya http://anisayati.vemma.com/ mengandungi maklumat terperinci tentang produk Vemma iaitu Mangosteen Plus with Essential Minerals dan cara bagaimana kita boleh jana pendapatan melaluinya. Selain itu juga, terdapat video di mana BK Boreyko bercakap tentang kebaikan produk Mangosteen Plus bagi pihak kita. Isn't that amazing!!!

Kebaikan produk Vemma telah diperakui oleh pakar-pakar pemakanan seluruh dunia di dalam buku Physician Desk Reference sebagai "The most powerful liquid antioxidant in the world". Selain itu juga produk Vemma telah mendapat pengikhtirafan halal dari Islamic Food Research Centre Asia (IFRC). Di bawah disertakan sijil halal untuk produk VeMMA dan sijil ini boleh digunakan seluruh Asia. Klik pada gambar untuk lebih jelas.

No comments:

Post a Comment