Monday, January 17, 2011

Produk Vemma

Program Nutrisi VeMMA telah diluluskan oleh edisi 2007 Phycisian Desk Reference (PDR) untuk bahagian Ubat Tidak Preskripsi dan Diet Tambahan. Andainya prestij dapat diukur, keistimewaan inilah yang membezakan Vemma daripada program nutrisi yang lain. PDR bagi Ubat Tak Preskripsi dan Diet Tambahan adalah tandaniaga yang digunakan di sini atas kebenaran.  

Faedah-Faedah Program Nutrisi VeMMA  

Melindung dan menyokong jantung yang sihat*  
Mengekalkan kesihatan kardiovaskular dan membantu membentuk sel darah merah yang sihat dan sistem saraf yang sihat.* Mengekalkan tahap asid amino  homosisteina yang sihat* Melindungi  sel dan membantu kandungan kolesterol pada tahap yang sihat.* Membekalkan vitamin B pada tahap yang sihat kepada jantung.* Merupakan sebahagian daripada  diet yang seimbang dengan kandungan lemak tepu dan kolesterol yang rendah, dan mengandungi asid folik, vitamin B6 dan Vitamin B12 yang dapat mengurangkan risiko penyakit vaskular  

Menjadikan mata, kulit dan rambut lebih sihat  
Menolong menjadi kulit, mata , gigi, gusi dan rambut lebih sihat.* Menolong menggalakkan kesihatan penglihatan, penglihatan pada malam, dan kesihatan mata.  

Menjanakan tenaga yang mencukupi  
Memainkan peranan dalam penyerapan dan metabolisme protein dan karbohidrat . Membantu dalam penukaran tenaga dan dalam penjanaan tenaga dari glukosa.  
Menyokong sistem pengimunan  
Menyokong sistem pengimunan dan dengan meningkatkan fungsi sistem pengimunan.  

Penghapus Radikal Bebas yang kuat  
Satu antioksidan yang unggul dengan nilai ORAC yang paling tinggi. Antioksidan membantu badan menentang radikal bebas yang bahaya dan juga menggalakkan panjang umur sel.* Bukti saintifik menunjukkan bahawa penggunaan  vitaman antioksidan boleh mengurangkan risiko sesetengah jenis kanser.

Sistem Pencernaan yang sihat  
Membantu menyokong sistem saluran usus yang normal dan sihat.*  

Rumusan Bioavailable  
Rumusan berbentuk cecair yang sedap lebih mudah diguna dan lebih bioavailable (sedia diserap oleh badan) daripada pil atau taplet.



No comments:

Post a Comment